רשת בתחילת דרכה , יתרון או חסרון ?

מאמר מאת: אריק גביזון ///

מגוון האפשרויות העומדות בפני זכיין המחפש רשת מזכה הוא גדול .
אחת הדילמות הגדולות היא האם להצטרף לרשת ותיקה , בעלת פריסה רחבה , ידועה ומנוסה שבה ייתכן כי הזכיין המצטרף יהיה עוד חוליה בשרשרת הזכיינים הקיימים לבין רשת בעלת סניפים בודדים שעדיין לא נטעה מספר סניפים גדול ובפריסה מוגבלת.
רשת ותיקה היא ללא ספק קרקע נוחה לנחיתה רכה , כנראה שצוות המטה כבר מנוסה ומתורגל בקליטת זכיינים , הנהלים מחודדים ויש לה פתרונות כמעט לכל מצב , מנגד – רשת בתחילת דרכה עתידה לפגוש תרחישים שונים לראשונה וייתכן כי שכר הלימוד שלה ושל הזכיין יהיו משותפים , היא כנראה תוכל לתת מבחר גדול של מיקומים אפשריים שברשת קיימת ייתכן שיהיו דלים בשל פריסה קיימת , גם עניין תשומת הלב לה יזכה הזכיין המצטרף לרשת חדשה יהיה יותר אדוק ולא בהילוך אוטומטי ורציף .
מעבר לכל הפרמטרים הללו יש לבחון גם את המוצר אותו משווקת הרשת , האם הוא ברוח המקום? האם היא מתחדשת ומחדשת ? את המוצר ? את נראות הסניף ?
בידקו אם המוצר אותו משווקת הרשת החדשה הוא לא ״ גימיק ״ זמני , האם הוא בעל ביקוש קשיח לאורך כל עונות השנה שכנראה רשת ותיקה כבר ענתה על שאלות אלו במהלך שנות פעילותה.

לצ'אט עם יועץ
עזרה?
FWD - הזדמנויות עסקיות
שלום, איך אוכל לעזור?
התקשרו לייעוץ